5.2.13

Suchy szampon od Gliss


Taka jest teraz nagonka na produkt zwany ´suchy szampon´, ze uznałam ... muszę sprobowac. Mimo ze już dawno temu dostalam w Lush próbkę takiego szamponu w proszku to nie byłam zachwycona. Mial co prawda bardzo ładny, świeży  cytrusowy zapach jednak ta jego sproszkowana forma do mnie nie przemawiała  Suchy szampon jest natomiast wygodny w postaci spray´u kiedy możemy go zabrać do torby podróżnej i mieć pewność ze nam się w niej nie rozsypie i można go łatwo i szybko oraz równomiernie zaaplikować na cala powierzchnie wlosow. W Hiszpanii nie mam dostępu w drogeriach czy innych sklepach do szamponów firmy Batiste tak bardzo znane jednak pojawiła się niedawno nowość. Suchy szampon z Gliss Kur. Chciałam się przed samym zakupem coś o nim dowiedzieć jednak nie mogłam znaleźć kompletnie nic. Coz wiec pozostaje jak nie wytestować samemu :)

I tak oto suchy szampon firmy Gliss Kur trafił w moje łapki za cale 4.49 €. Format szamponu to 200 ml



Szampon jest przeznaczony do wlosow z tendencja do przetłuszczania się, który usuwa się poprzez wyczesanie wlosow. Producent zapewnia ´1 dzień extra świeżości bez mycia wlosow´. Szczerze mówiąc nie lubię tych obietnic ´nad wyraz´ od producenta... całkowicie bez pokrycia jak w sytuacji z suchym szamponem Garnier. Suchy szampon ma być tylko  alternatywa w nagłych przypadkach wiec ... jeżeli na opakowaniu pisze ze daje on extramalna objętość itp... cóż nie od tego on jest według mnie... coś co jest do wszystkiego jest do niczego:) Ten szampon według mnie jest naprawdę dobry. Pięknie pachnie świeżością i cytrusami, nie przetłuszcza wlosow ani ich nie skleja, nawet na ciemnych włosach nie pozostawia białego pyłku i szczerze mówiąc wcale nie trzeba go wyczesywać bo pozostawia włosy w idealnym stanie do tego błyszczące. Jest wydajny i przystępny cenowo.





Skład: Isobutane, Alcohol denat. Oryza Sativa Starch , Butane, Propane,Parfum, Limonene,  Hexyl Cinnamal, Linalool, Hexyl Salicylate, Citronellol, Citral, Geraniol, Cetrimonium Chloride





 Wada może być fakt ze spray może się nam lekko zatykać (uprzedza producent ) i w takich wypadkach należy tylko wypłukać pod ciepłym strumieniem wody końcówkę i można się cieszyć z ponownego użytku:) Dzieje się tak dlatego ze produkt ma również postać ´mokrego proszku´ i może się zbierać, ponadto proszek  brudzi powierzchnie wokół nas, dlatego tez trzeba uważać (ja najchętniej spryskuje włosy z głową w dole przez co chronię ubranie i szafki oraz ściany za mną :) ).









Przed każdym użyciem należy wstrząsnąć porządnie spray by produkt się wymieszał i równomiernie rozprowadził.

Coz... produkt w moim odczuciu się sprawdził, bardzo jestem ciekawa Waszych opinii na jego temat :)