11.2.13

Guru Make Up Emporium



  Pewien czas temu zrobiłam zamówienie na  stronce Guru Make Up Emporium. Sklep poznałam dzięki Katosu, która robi tam zakupy :) Jest to sklep internetowy dla profesjonalistów ale przede wszystkim dla każdego miłośnika makijażu.  Na tej stronie można znaleźć produkty ciężko dostępne ale i w dobrych rynkowo cenach. Coz więcej zrobić trzeba wejść i samemu się przekonać :) 


Ja kupiłam sobie na ich stronie trzy produkty. Mial być tylko jeden no ale.. wiadomo jak to bywa :) Przesyłka kosztowała mnie 11.5 funtów i doszła do mnie w dwa dni co mnie bardzo mile zaskoczyło.


Pierwszym produktem a w sumie ostatnim na który się zdecydowałam jest glitter czyli po prostu sypki brokat , który służy do wykonywania fantazyjnych makijaży na pewno nie na co dzień ale i może przydać się do zdobienia ciała i paznokci:) Jak widać ma wiele zastosowań i zawsze warto mieć kilka rożnych glitterow do urozmaicania swoich makijaży. Glitter z MUFE ma numerek 3. Jego waga to 4g.  Jest to pięknie mieniący się glitter na biel, pomarańcz i zieleń a podczas nałożenia na inny odcień cienia bazowego może dać jeszcze inny efekt jak np w moim makijażu karnawałowym KLIK. Nie ma bardzo drobno zmielonych drobinek a raczej powiedziałabym ze średnio... w sam raz! Jego cena to 9.95 F











 Kolejnym produktem jest puder z bardzo dobrze znanej i cenionej firmy Ben Nye. To niesamowite jak te pudry są tanie w porównaniu do ich jakości i wydajności ... pomyśleć ze wzięłam sobie najmniejsze opakowanie a chyba nie zużyje go nigdy. Wybrałam wersje Neutral Set czyli puder który nie nadaje cerze żadnego koloru tylko odpowiednie zmatowienie. Jako ze często zdarza mi się malować kobiety rożnych ras i nawet tych najciemniejszych tonacji skory posiadanie w kufrze 30 odcieni pudrów byłaby niezbędna a tak to jeden uniwersalny i nierozpoznawalny na cerze lekki puch idealnie zmielonego pudru. Według mnie jego konsystencja jest porównywalna do pudrów HD. Idealnie nadaje się na okolice pod oczami ponieważ nie obciąża tej delikatnej strefy. Samo nabieranie produktu może być kłopotliwe ponieważ ma małą zakrętkę i trzeba się zaopatrzyć koniecznie w coś większego by nie zmarnować produkty i się nie wysypywał dookoła  Jeżeli puder jest zamknięty nic się nie wydostaje i nie brudzi w kufrze podczas gdy ten jest w ciągłym ruchu. Cena produktu to 5.5 F.








Ostatnim a zarazem pierwszym i kluczowym produktem, który sprawił ze skusiłam się na zakupy w Guru Make Up Emporium była paletka podkładów. To już inwestycja z której jestem bardzo zadowolona i jej użytkowanie przynosi mi dużo wygody i pewności ze makijaz jest perfekcyjnie nałożony  Sama tej paletki używam sporadycznie ponieważ nie chce wytracic zadnego z tonu wiec jej przeznaczenie jest typowo do pracy. Jest to profesjonalna paleta z 18 roznymi odcieniami podkladow wysoko kryjacych HD. Jest to produkt wręcz idealny na roznego rodzaju makijaz ceremonialny np. slubny, kiedy musimy miec pewnosc ze makijaz panny mlodej wytrwa.
















Gama kolorystyczna jest bardzo obszerna i bardzo dobra jest możliwość mieszania odcieni miedzy sobą w razie potrzeby. Każdy podkład ten sam bazowy skład przez to nie wchodzą w reakcje chemiczna miedzy sobą czego efektem może być czasem rozwarstwienie się lub krótkotrwałość podkładu na naszej twarzy dlatego pamiętajcie żeby nie mieszać ze sobą podkladow rożnych firm. Wybaczcie ze na zdjęciu widoczne sa ślady po moich palcach ale było to konieczne w pokazaniu Wam kilku przykładowych odcieni.







Konsystencja podkładów- kamuflaży jest bardzo kremowa i wydajna. Nasycenie kolorów, które sami możecie ocenić jest niesamowite. Podkłady nakładają się równomiernie i pięknie stapiają z cera nie tworząc efektu maski. Paleta z pewnością nada się również do konturowania twarzy :) Ciekawa jestem na jak długi czas ona wystarczy.