28.1.13

Glamour, Tous blush trio i Lolita Lempicka ´Si Lolita´



Wgrudniu zaczęłam swoja przygodę z hiszpańskim Glamour poprzez roczna subskrypcje czyli prenumeratę  Swój styczniowy magazyn kupiłam ze względu na uroczy kalendarz na 2013 rok (do wyboru rożne  motywy)

Mimo ze Glamour na luty miał mi przyjść już niebawem to nie mogłam się powstrzymać przed zakupem z dodatkiem (bo jak wiemy lub nie prenumerata dotyczy tylko samego magazynu bez wszelkich dodatków ).
W tym wydaniu do wyboru był róż lub bronzer TOUS COLORS i ja wybrałam trio róż w odcieniu 02 Teddy Pink. Z wpisów na blogach już zapoznałam się z tym różem i uznałam ze muszę go mieć za cenę 3.5 € :)




Sam róż znajduje się w bardzo porządnym metalowym pudełeczko konkretnych rozmiarów z bardzo przejrzystym lustereczkiem. Świetnie się wkomponuje w zawartość mojej torebki :) Róż składa się z trzech odcieni różu. Jak widać na obrazku są ta kolory od najjaśniejszego idealnie nadającego się do rozświetlania jako sam lub mieszając z reszta. Środkowy odcień to pastelowy róż a ostatni to taki brudny róż wpadający lekko w brzoskwinkę.










 Tworzą piękny rozświetlający kolor jaki możemy bez trudu oraz strachu nałożyć na swoje lico. Nie powstają żadne plamy i nierówności a intensywność możemy ciągle pogłębiać.
Nie jestem pewna czy produkt pochodzi z "tej" firmy TOUS, nie rozumiem za bardzo polityki takich dodatków, ich autentyczności i pochodnych. Jeżeli wiecie coś na ten temat bardzo proszę dajcie znać :)






Za moja subskrypcje zapłaciłam 24€ euro i nie ukrywam ze główną zachętą był kuferek Lolity Lempickiej. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tymi perfumami jednak cena i pozytywne opinie przeważyły. Bardzo szybko otrzymałam kuferek w pięknym pudełeczko przez kuriera. Dodam ze w obecnym, najnowszym wydaniu Glamour za subskrypcje jest kolejny interesujący prezent czyli zestaw produktów firmy Rituals (bardzo znana tutaj firma z produktami pielęgnacyjnymi oraz rożnymi naparkami i herbatkami) wraz ze szlafrokiem :) Na pewno napisze tez coś o tej firmie i jej produktach bo jestem zachwycona ale czekam na zaopatrzenie się w większą ilość ich produktów :)

Kuferek prezentuje się tak jak na poniższych zdjęciach i musicie przyznać ze wygląda ślicznie :)

Co do samego zapachu... o gustach się nie dyskutuje i najlepiej jak przejdziecie się do perfumerii poniuchac owy zapach by się przekonać czy jest to coś co trafi w wasze nozdrza czy wręcz przeciwnie.

Nuty zapachowe prezentują się następująco:
  • Podstawa
żywica elemi, paczula, ambra, bób tonka
  • Serce
zielony groszek, heliotrop
  • Baza
różowy pieprz, bergamotka, mandarynka



















Dajcie znać czy znacie zapach i jak Wam się podoba :)