12.2.13

Moje odkrycie! Błyszczyk basic





Przedstawiam Wam moje wczorajsze odkrycie!! Po drodze na spacerze z moja mała zaszłam do Shleckera i kupiłam dwa błyszczyki. Dziś Wam pokażę jeden z nich ponieważ według mnie jest bardzo wart uwagi i dawno nie spotkałam się z takim produktem. Jest to całkowicie matowy błyszczyk co możemy już wyczytać na jego opakowaniu. Odcień który wybrałam to Matt Rose Wood bardzo ładny róż i wygląda na bardziej zgaszony niż na zdjęciach  Pachnie wanilia. Błyszczyk jest bardzo kremowy i nie wysusza ust chociaż na bardzo suchych i popękanych ustach może się odznaczać. Najlepsze w nim to jest trwałość  Niesamowite! Zachowuje się jak lakier na ustach zasycha i kiedy umalowałam się w nim pierwszy raz i po jedzeniu oraz piciu w lustrze nadal go widziałam na ustach doznałam szoku. Zasycha i nic go nie ruszy!! Z pewnością skusze się na więcej odcieni :) Moje male okrycie kosztowało jedyne 1.49€ !! :D Tanie nie musi oznaczać złe :) (Zapraszam do powiększania zdjęć).
















To całkowity mat i jeżeli ktoś nie lubi takiego wykończenia może go pociągnąć błyszczykiem.