7.1.13

Lime Crime




Dziś przychodzę do Was z moim małym skarbem. Ostatnio na ebay kupiłam sobie pomadkę firmy Lime Crime. Nabrałam przez to apetytu na więcej ich produktów a szczególnie palety cieni. Firma w swojej ofercie ma wiele bardzo atrakcyjnych produktów  Nie mogłabym nie powiększyć swojej kolekcji pomadek o jedna z tej wlasnie firmy. Sama kolekcja wyróżnia się przede wszystkim pigmentacja i różnorodnością dość niespotykanych kolorów ... bo która z nas odważyłaby się wyjść w ustach o kolorze zieleni ?? :) Na pewno Lime Crime to marka trafiająca do make up artist oraz osób nie bojących się makijaży nawet tych niecodziennych. Duze nasilenie koloru, ich trwałość...to trzeba sprobowac!! 



Za swoja pomadkę zapłaciłam 10 € na ebay. Czekałam na nią dość krotko i to mnie mile zaskoczyło :)

Jest to piękny, elegancki odcień czerwieni i na pewno będzie mile widziany w każdej kosmetyczce... gdyż nie ukrywajmy czerwień to kolor po który zawsze będziemy wracać nie zależnie od zmieniających się kanonów mody.

Opakowanie mnie rozbroiło... na pewno będzie się rzucać w oczy na tle całej mojej kolekcji :) Nietuzinkowe i oryginalne, jedyne w swoim rodzaju. Fioletowe opakowanie z jednorożcem pobłyskującym przy świetle na różne kolory z pewnością będzie ozdoba nie jednej torebki i znajdzie swoje zastosowanie jako gadżet :)
Szukacie prezentu dla siostry, mamy, przyjaciółki?? Tak to coś z czego każda z nas by na pewno była zadowolona :) W końcu kto nie jest najbardziej wymagającym konsumentem jak nie kobieta ??:)










Moj odcień to GLAMOUR 101

Produkty firmy Lime Crime nie są testowane na zwierzętach!