8.1.13

Z´ORÉYA - pędzle w tubie







Dziś do mnie przyszły moje nowe pędzle z firmy Z´ORÉYA. Dałam na nie 38 $ i muszę przyznać ze jestem mile zaskoczona jakością :) Samych pędzli jest 12 + bardzo dobrze wykonana tuba, która stanowi świetna ochronę podczas przenoszenia jak i w czasie podróży  Polecam ja każdemu ze względu na nie duży (nie przesadzony moim zdaniem koszt). Jest kilka pięknych kolorów do wyboru a ja postanowiłam przygarnąć czerwień... która raczej wygląda jak odcień różu :) pięknie wygląda na toaletce i na pewno zrobi wrażenie nie na jednej osobie :) Cały zestaw jest jak najbardziej kompletny i zawiera wszystkie potrzebne pędzle do wykonania nie tylko klasycznych makijaży ale tych, których wykonanie potrzebuje więcej narzędzi pracy :) Taka tuba nie wazy dużo i nie zajmuje dużo miejsca aż się zdziwiłam ze jest tak mała ..bo na zdjęciach wyglądała na ogromna. Jednak nie martwcie się bo tuba jak i pędzle są normalnej wygodnej długości i są porządnie wykonane. Ile wygody daje taka tuba, która pozwala nam podczas malowania na trzymanie pędzli w porządku oraz na segregowanie ich na czyste i te już używane co daje przejrzystość i elegancka organizacje. Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć i zachęcam do ich powiększania :)














Wszystkie pędzle w zestawie: