7.8.12

LOREAL - Aceite Extraordinario Oleo - kwiatowy olejek do wlosow



Moja przygoda  z włosomaniactwem rozwija się i powiększa każdego dnia. W szczególności interesują mnie wszelkiego rodzaju oleje także zakupienie tego produktu nie było czymś niezwykłym hehe. Ostatnio zobaczyłam reklamę która mnie zachęciła i z niej dowiedziałam się o owym produkcie, linka  do reklamy na YouTubie podaje wam TU

Oprócz wersji  olejku który ja posiadam jest jeszcze drugi przeznaczony do wlosow koloryzowanych.
Cena produktu wynosi 10€.
Samo opakowanie jest bardzo eleganckie, szklane w kolorze  bursztynu. Z pewnością znajdzie swoje przeznaczenie jak sam olejek mi się skończy ponieważ ma pompkę. która łatwo można odkręcić.
Ja wiem ze Wy kochacie pompki xD Ja tez :) Do produktu nie dostaje się powietrze, nie rozlewa się i jest znacznie higieniczniej. Olejek jest bardzo gesty (jak to olej) a jego zawartość to 100ml (standardowa pojemność na 18 mc).





 Dla jakiego typu wlosow?

Jeżeli chodzi o moje zdanie to dla każdego bez wyjątku. Oleje świetnie nawilżają włosy i chronią je dlatego zawsze do znudzenia będę to podkreślać i powtarzać :)


Co daje olejek??

Po zastosowaniu dwóch lub trzech pompek (w zależności od długości wlosow i własnych potrzeb) na mokre lub suche włosy możemy oczekiwać ze będą one nawilżone, odżywione i efektywniejsze. Włosy się błyszcza i dobrze układają i sama sie przekonałam ze nie ma mowy o przetłuszczeniu wlosow. Na sam koniec produkt zostawia lekka nutę zapachowa na naszych włosach, jednych może cieszyć innych nie, mi osobiście nie przeszkadza.







 SKŁAD OLEJKU :
cyclopentasiloxane, dimethiconol, chamomilla recutita extract/matricaria flower extract,  cocos nucifera oil/ coconut oil , nelubium speciosum extract/ nelumbium speciosum flower extract, benzyl alkohol, cinnamal, linalool, linum usitatissimum flower extract, caprylic/capric triglyceride, gardenia tahitesis flower extract, rosa canina flower extract, bisabolol, glycine soja oil/ soybean oil, parfum/ fragrance


Skład bardzo mi się spodobał i fakt ze olejek zawiera 6 ekstraktów olejkowych z kwiatowa.

Olejek nie zawiera żadnego koloru jest całkowicie bezbarwny a konsystencja mimo ze oleista to nie lepi się czego nie lubię a taki efekt daje olejek rycynowy.








 Co ja moge o nim wiecej powiedziec. Spodobal mi sie ten produkt i na pewno bede go w dalszym ciagu testowac. Jest to nowosc ktora nie wiem czy znajdziecie juz na polkach sklepowych . Musze powiedzieć ze od dłuższego czasu uległam reklamie i jestem zadowolona, a czy on sprawdzi się u Was? Dajcie znać jak tylko będziecie jego posiadaczkami lub jego drugiego odpowiednika :)