13.8.12

Haul zakupowy



Nareszcie mam więcej czasu na pisanie postów. Wakacje się pomału kończą ale na szczęście pogoda dopisuje aż za bardzo:) Ostatnio spędzałam cały swój wolny czas na plaży (sztucznej ) w moim mieście i zaczęłam się uczyć pływać :) Miałam uraz jeżeli chodzi o wodę dlatego jestem  z siebie bardzo dumna ze udało mi się póki co nauczyć pływać na plecach :)  Upały ponad 40ºC sprawiały ze brakowało powietrza i siedzenie w wodzie było jedyna skuteczna ulga. Muzyka, plaza i woda czego chciec wiece?? ZAKUPY!!

Tak, bez zakupow życie nie byłoby piękne hehe oczywiście żarcik ale każda z nas dobrze wie ze nic tak nie poprawia humoru :) 

Oto rzeczy jakie ostatnio kupiłam (wszystko jest pokazane na zdjęciach oprócz wody toaletowej w sprayu firmy Deliplus o nowym zapachu - kocham ich zapachy a koszt to 2.5€ oraz lakieru do mani frani również z Deliplus )




Pierwsza rzeczą z której jestem baaaaaardzo zadowolona jest torba od Misako (produkty tej firmy możecie zobaczyć TU). Kosztowała mnie cale 20€ i nie mogłam nie skorzystać :) Udało mi sie wyhaczyć ja w jednym ze sklepów ponieważ w pozostałych nie było mojego koloru. Świetnie się nosi i jest dosyć uniwersalna. Pasuje do eleganckich wyjść jak i na uczelnie :)







Deliplus wyszedł  z wieloma nowościami i wśród nich można znaleźć kilka rodzaju sztucznych rzęs. Ich cena to 3.5€ jeszcze jednak nie miałam okazji z nich skorzystać. Do rzęs dołączony jest również mały klej w kolorze białym i póki co wydaje się być nie byle jaki ale przekonam się o tym na 100% po użyciu:)





Z ebay zamówiłam sobie błyszczyk z firmy NYX. Moj kolor to 26 pinky natural. Wraz z przesyłka zapłaciłam 4.6€ i jestem zadowolona. Blyszczyk pięknie pachnie i długo utrzymuje się na ustach. Nie klei się a efekt końcowy jest bardzo naturalny. Błyszczyk dający efekt szminki ponieważ jest baardzo na pigmentowany a kolor taki sam jak w opakowaniu.








Aplikatorek mały, zwyczajny i wygodny.




Efekt jaki daje na ustach.





Kolejna rzeczą jest pędzel w nowej odsłonie wydanej przed Deliplus. Skunks którego bardzo chciałam mieć wypada rewelacyjnie i jest tak uniwersalny ze możemy spokojnie nakładać nim podkład, puder, róż i bronzer. Jego włosie jest syntetyczne ale to co najbardziej mnie urzekło to chyba raczka :) Planuje skompletować wszystkie pędzle z tej kolekcji ponieważ wiem ze warto. Wlosie nie wypada i pędzle tej firmy nie lenieją. Cena za taki pędzel wynosi niecałe 6 euro wiec cena nie jest najgorsza a jakość gwarantuje Wam świetna.








Nastepna zdobycza jest dwustronna kredka z Deliplus.
Z jednej strony jest twardsza brązowa kredka która pozwala nam na podkreślenie oprawy oka w delikatny sposób a z drugiej bardzo miękka delikatna w kolorze jasnego różu który idealnie nadają się na linie wodna, wewnętrzny kącik oka oraz na rozjaśnienie przestrzeni pod lukiem brwiowym. Jest idealna! Kocham ja i juz mydle czy nie zakupić zapasu :) Dałam za mia 2.2€







 Tak prezentują sie swatche obydwóch kolorów.