6.8.12

Barcelona 2012


Dziś chce Wam oddać trochę moich wspomnień z wakacji z tego roku. Oczywiście same wakacje wciąż trwają i plany się nie kończą :) Ostatnio odkryłam plaże w swojej miejscowości...sztuczna ale co jak coś fajna i można tam nie nudząc sie spędzić cały dzień :) Mam za sobą kilka przygód związanych z podróżami na dyskoteki do których nie chodziłam i kończyło się różnie. Powrót do domu boso w nowo testowanych rajstopach firmy Gabriella o których muszę w najbliższym czasie dokładnie opowiedzieć. Bylo wiele wiele śmiesznych sytuacji o których z pewnoscia wspomnę :) Mozecie sie dziwić ze się wzbudzam takimi głupotkami ale to jest duzoo jak dla kogoś kto przez ostatnie dwa lata nigdzie nie był przez uroki macierzyństwa hehe :)

A teraz... mała fotorelacja z pobytu jednodniowego w Barcelonie. Uroki tego miasta są niesamowite. Musze wspomnieć o tym na początku bo pewnie zapomnę xD W Barcelonie jest MUZEUM PERFUM do którego niestety nie wstąpiłam bo czasu mało :( Ale następnym razem koniecznie tam zajdę a pisze o nim dla tych którzy wybierają się do BCN i kochają perfumy tak jak ja :)  


Barcelona jest przepełniona budynkami które zaprojektował Gaudi i poniższa i powyższa fotografia przedstawiają niektóre z tych które  są własnie jego projektu. Jego prace maja bardzo interesujący i niepowtarzalny styl. Oczywiście zapraszam do powiekszania zdjęć :)







 Nie obyłoby się bez kilku fotek  światowych domów mody :.


                                           Hugo Boss









                               




                                 



                    Miejsce które baaardzo chciałam odwiedzić czyli Muzeum Starożytnego Egiptu.
                         Byłam pod wrażeniem ale to nie pierwszy raz jak widzę mumie na żywo :)







Piękny monument...La Sagrada Familia również dzieło Gaudiego które do tej pory jest rozbudowywane. To jakie ona ma rozmiary nie da się opisać...jest PRZEogromna. Do środka niestety nie udało nam się wejść, kolejka była tak długaśna ze chyba cały dzien byśmy stracili na staniu w niej a i cena spora jak na wejście do świątyni ponieważ jakieś 15 euro. Na YT możecie sobie zobaczyć jak pieknie wygląda ona od wewnątrz...ah aż ciarki mnie przeszły :)




Po zwiedzaniu udaliśmy się na plaże i tu mam mało fotek ponieważ na samej plaży nie robiliśmy zbyt wiele zdjęć raczej skupiłam się na fotografowaniu mojej córeczki , której piasek wcale nie zachwycał :)



                                         Port w Barcelonie



Grupa graja kubańska muzykę, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i spora publicznością :)



 Przy brzegu zacumowane były statki w starym stylu, na które za oplata można było sobie wejść :)






        Mirador de Colón czyli kolumna wybudowana na cześć Krzysztofa Kolumba




            Te latarnie również zostały zaprojektowane przez Gaudiego :)





                                Kto czuje gloda ?? xD






W Barcelonie jest cala dzielnica w stylu gotyckim i na każdym rogu pojawiało się coraz to więcej interesujących kościołów i budowli.






Poznajecie miasto z teledysku Shakiry?? :) Uwielbiam ja :)




A Wy kochane byłyście kiedyś w BCN?? Jak spędziłyście tegoroczne wakacje? A może wszystko jeszcze przed Wami ?? :) Pamiętajcie ze szaleje się póki się młodym jest a jak jest się już "starym " to się młodość nadrabia wiec nigdy nie dość zabawy i przede wszystkim ODPOCZYNKU w gronie najbliższych ludzi i tych nowo poznanych:)