10.7.12

Makijaż wieczorową porą w odcieniu złota


Przychodzę do Was z makijażem w odcieniu złota. Zdecydowanie makijaż na wieczorne wyjścia lub imprezy dla odważnych. Na dzień chyba nie odważyłabym się tak wyjść. Makijaż zdecydowanie podkreśla oko i je powiększa. Mam małe oczka jednak same zobaczcie ze makijaż potrafi zdziałać cuda i ukryć lub uwydatnić cechy które chcemy. Odcienie które wybrałam są dosyć uniwersalne jednak zdecydowanie złoto pasuje do zielonej tęczówki i brązowej. Ten kolor można zamienić na jakikolwiek inny pasujący do tęczówki oka. Najbardziej liczy się technika. Zastanawiam się czy nie zrobić osobnego postu na temat doboru kolorystycznego cieni do poszczególnych tęczówek oka? Co Wy na to?
Przy wykonywaniu makijażu (zapomniałam pstryknąć fotko) ożyłam w większości paletki NAKED z która od pewnego czasu się nie rozstaje. Używam ja do podkreślania oczu i brwi. Jako bazę użyłam czarnej kredki z Astor, wytuszowalam oczy mascara z Deliplus, a na usta położyłam szminkę w odcieniu nude i pokryłam lekko błyszczykiem by uzyskać efekt powiększonych ust. Na twarz nałożyłam puder z M.A.C i bronzer duo z ELF.










Kolaż zbliżeń oczu...