7.7.12

Pędzle EcoTools - w trosce o ekologie i planetę



W poprzednim poście z haulem zakupowym obiecałam Wam sprawozdanie na temat pędzli EcoTools. Nie ukrywam ze do samego zakupu zachęciły mnie recenzje dziewczyn ale ostateczna decyzje o kupnie podjęłam w momencie kiedy dowiedziałam się ze są to pędzle ekologiczne. Firma przy wyrobie pędzli (i nie tylko pędzli) stawia przede wszystkim dobro naszej planety. Jak się okazuje można wzbogacać swoja toaletkę produktami które nie szkodzą naszej planecie ani środowisko i użytkować je z czystym sumieniem.

Swoje pędzle zakupiłam za jakieś 5 euro z ebay. Przyszły bardzo szybko i pierwsze refleksje naszły mnie już po pierwszym makijażu wykonanym właśnie tymi pędzlami. Sa bardzo miekkie i delikatne. Jasna raczka wygląda bardzo elegancko. Nie są za długie przez co przynajmniej jeżeli chodzi praca z nimi jest przyjemniejsza i łatwiejsza.

Jeżeli macie ochotę więcej poczytać na ich temat lub je kupić prosto z ich strony linka podaje TU.

Moj zestaw składa się z 5 pędzli + etui na pędzle którego skład w 55% to len, 45% bawełny.
Cały skład z jakiego powstały pędzle są w 100% recyklowane. Raczki pędzli są wykonane z bambusa.
Piękną rzeczą jest fakt ze 1% z każdego zakupionego zestawu i pędzla jest przeznaczany na organizacje które zajmują się ochrona planety. Przy zakupie łączymy przyjemne z pożytecznym i pomagamy.
Dodatkowo pędzle oprócz etui są schowane w plastikowym woreczku które zamyka się na auto zamkniecie dzięki czemu mamy pewność ze nam się nie ukurzą i możemy je spokojnie przenosić.




To jest taki mój pierwszy zestaw. Myślę ze w miarę możliwości skompletuje sobie cala kolekcje i będzie mi służyła długo. Zdecydowanie wole takie rozwiązanie, dzięki któremu mogę dbać o urodę nie niszcząc dobra naszej planety.





A oto poszczególne pędzle:


1. Blush brush- pędzel do różu. Myślę ze ten pędzel spokojnie nada się rowniez do pudru jak i bronzera. Nie jest za duży ani za mały, za to bardzo delikatny.



2. Concealer brush- pędzel do nakładania korektora pod oczy i na rozleglejsze partie twarzy.



3. Lash and brow groomer- szczoteczka i separator do brwi i rzęs.



4.Eyeliner brush- pędzel do eyelinera. Świetnie za jego pomocą mi się zaznacza zewnętrzny kącik oka ciemniejszym cieniem przy załamaniu powieki i rozcierając ja ku gorze...jest na tyle miękki ze pięknie nadaje miękki efekt blendowania.


5. Eye shading Brush - pędzel do nakładania cienia na powiekę.





Pstryknęłam kilka fotek tyłowi opakowania na którym zawarte są wszystkie informacje w języku angielskim





Tak naprawdę to jedynie od Was i waszych potrzeb zależy do czego użyjecie poszczególnych pędzli. Ich uniwersalność pozwala na wiele zastosowań w makijażu. Sa na tyle miekkie, dobrze ścięte i wyprofilowane ze bez problemu dopracujecie oczekiwany przez Was efekt.

Macie już swoje pędzle EcoTools? Czy może dopiero planujecie ich zakup??
Mam nadzieje ze mój post pomógł Wam w przyszłych zakupach i rozwal choć trochę wątpliwości na temat tych oto pędzli.