5.6.12

High Light Technic- rozswietlacz w plynie




W poprzednim poscie wspominialam o produkcie z Technic High light, swietna imitacja High beam z Benefit. Dla tych ktorzy nie wiedza jest to rozswietlacz w plynie. Od pewnego czasu mialam ochote wyprobowac jakis z podobnych produktow w plynie i musze stwierdzic ze jest to swietne rozwiazanie, szybkie i lekkie szczegolnie na lato. Rozswietlacza z Benefit nie posiadam gdyz cena jest dosc wysoka dlatego pokusilam sie o rownie dobrze przedstawiany przez blogowiczki produkt z Technic ktorego cena jest bardzo dostepna. Nie moglabym porownywac obu produktow doglebnie jednak probowalam produkt z Benefit i wydal mi sie lekko delikatniejszy. Nie mam pojecia jak sie zachowuje na roznych rodzajach cer i ubolewam nad tym..jednak może kiedyś :)

Teraz wracam do produktu z Technic. Ponizsze zdjecia przedstawia Wam jak prezentuje sie owy produkt. Jest to buteleczka z pedzelkiem oraz zawartoscia oczywiscie. Dla mnie sprawuje sie fenomenalnie nie jest ani za rzadki ani za gesty, ladnie sie rozprowadza i nadaje piekna poswiate odbijajaca swiatlo czego z pewnoscia nie nada nam rozwietlacz w konsystencji pudru. Przewaznie mam bardzo jasna karnacje o chlodnym odcieniu dlatego kompletnie nie sprawdzaja sie rozswietlacze z zoltym zlocistym zabarwieniem lub zlotymi drobinkami...u mnie musi figurowac biel lub srebro z polaczeniem rozu dlatego ten rozswietlacz wrecz kroluje w mojej toaletce :)