21.6.12

Łatwy sposób na spektakularne rzęsy



Dzis obejrzałam filmik jednej z Youtubowiczek. Prezentowała ona produkty pewnej firmy i w szczególności zaintrygował mnie jeden produkt o którym ona mówiła i równie była zachwycona.
Produkt ten to LASH EXTENSION POWDER (koszt ok. 7€) czyli magiczny proszek ktory aplikujemy na uprzednio nalozona warstwe tuszu i powtornie pokrywajac puder kolejna warstwa maskary. Czynnosc powtarzamy do momentu uzyskania oczekiwanego efektu. Sam proszek z tego co sie orientuje jest firmy niemieckiej i jest jego drozszy odpowiednik w Sephorze (koszt ok 19$). Nie probowalam ale jestem bardzo ciekawa i już się na niego czaje. Kiedy go kupie na pewno Wam dam znać i dodam fotki z pełną recenzja produktu:)



Ktora z nas nie marzy o długich rzęsach w kilka minut?
Wiadomo ze w dzisiejszych czasach kiedy ta sztuczne rzęsy są na początku dziennym i jest ich mnóstwo rodzaju zależnie od naszych upodobań. Ostatnim krzykiem mody rowniez jest przedłużanie rzęs w salonie. Jednakże nie każdego stać na zabiegi tego typu i doklejanie rzęs nie musi być mocna strona każdej dziewczyny.

Przedstawię Wam prosty, szybki sposób i całkowicie domowy dzięki któremu nasze rzęsy będą grubsze i o wiele dłuższe.


Czego potrzebujemy:
- zwykły puder sproszkowany, ja użyłam mineralnego z ELF
- mascarę
- szczoteczka do rzęs, może być po zużytej już mascarze

1. Pierwsza czynnością jaka musimy wykonać to nałożyć warstwę mascary.
2. Następnie szczoteczka do rzęs nabieramy proszek i nakładamy go na  rzęsy w taki sam sposób jak mascarę.
3. Kolejnym krokiem jest ponowne nałożenie mascary i odpowiednie rozczesanie rzęs.
4. Dla uzyskaniu bardziej dramatycznego efektu powtarzamy czynność w punkcie nr 2.

Jedyna wada tego sposobu może być tworzenie się grudek przy nieuważnym rozczesywaniu rzęs. By jednak rozczesać już posklejane rzęsy i wyeliminować grudki rozczesujemy je grzebyczkiem do rzęs bądź rozdzielamy szpilka. Jestem pewna ze po kilku aplikacjach nabierzecie wprawy :)

                                          Produkty jakich użyłam.