18.5.12

Mini haul z Yves Rocher




Wybrałam się do sklepu Yves Rocher który bardzo lubię i mam swoje ulubione produkty do których chętnie wracam:) I tak dziś kupiłam w promocji dwie mini wody toaletowe (po 20 ml ) za 3.5€ razem (w regularnej cenie każdy z nich kosztuje 3.5€)!! Jedna z nich  jest o zapachu jagody a druga o zapachu truskawki:) Cudnie pachnieć w lato owocami:) MNIAM!

Do mojego zakupu dostałam kilka upominków :) Ah jak kocham prezenty ^^
Kilka broszurek z kolejnymi promocjami, próbki kremu antycellulitowego, żel pod prysznic do włosów i ciała Monoi de Tahiti oraz torbę :)






  
Moje dwa piękne zapaszki, które starczają na baardzo długo i intensywnie pachną czystymi owocami. Zdecydowanie polecam !! Jest  aż 8 rożnych zapachów :)








Zel pod prysznic do ciała i włosów. Dzis wymyłam sobie nim włosy, ponieważ zapach jest tak urzekający, ciepły i egzotyczny ze po prostu musialam!! I sprawdził się włosy pięknie pachną i są idealnie czyste. Na odwrocie produktu pisze ze produkt bardzo dobrze wymywa włosy z soli morskiej oraz wszelkich filtrów zarówno do włosów jak i ciała :)


Torba...całkiem zwykła jednak bardzo praktyczna. Spore rozmiary pozwalają na zabranie ze sobą wielu rzeczy :) Myślę ze idealnie sprawdzi się na wakacje i wypad nad morze czy zwykły piknik :) Takich praktycznych rzeczy nigdy nie za wiele...w końcu fajny wzorek może towarzyszyć nam również na zakupach :)