28.4.12

Haul kosmetyczny. Kosmetyki naturalne (aromatella.pl i helfy.pl), oleje + inne.



Witam Was w haulu o kosmetykach pielęgnacyjnych, naturalnych. Kto ich nie uwielbia?? Naturalność...tego nam brak...mi bardzo zważając ze teraz prawie wszystko zawiera konserwanty, barwniki itp. Dopiero wdrążam się w tej świat i szczerze muszę przyznać ze bardzo mi się podoba. Wiele dziewczyn zaraziło mnie pasja do właśnie takich eco naturalnych produktów.

Dzis zdobycze z moich paczkowych zamówień dotarły do Hiszpanii, oto one :

Trzem kubeczkom z góry o charakterystycznej lodowej bądź jogurtowej oprawie nie robiłam osobnych zdjęć:) Zakochałam się w ich zapachu i konsystencji. Juz teraz wiem ze będą wydajne, ta masywna ubita konsystencja! Zakupiłam malinowe masło pod prysznic, peeling pod prysznic czarna porzeczka oraz scrub do stop Dr. Stopa. Cena za każdy produkt wynosiła 39.9 zł jedynie za masło zapłaciłam 34.9 zł.



Dwie babeczki do kąpieli...mimo ze nie posiadam wanny skusiłam się. Ich aparycja przemówiła a zapach ...dwie małe babeczki czuć w całej łazience :) Poza tym są piękną ozdóbka! Warto było! Cena za sztukę 11 zł (?) Dokładnych cen nie pamiętam jednak wszystkie produkty i ich ceny znajdziecie na stronie www.aromatella.pl






 Dwie kostki do masażu o działaniu nawilżający i zapachowym. Jedna (ta pierwsza ma zapach truskawkowy) druga czekolady. Musze przyznać ze w porównaniu do kostek z Lusha są większe i maja ładniejszy bardziej określony zapach. Intensywny i długo utrzymujący się. Jak z wydajnością jeszcze nie wiem. Lushowskie kostki są bardzo wydajne jednak długo kosztuje nagrzanie ich i wmasowanie w skore, tutaj tego problemu nie ma wystarczy delikatnie potrzeć i od razu uwalnia się olejek pielęgnująco-nawilżający pozostawiając nie lepiący się film na skórze. Takie są moje pierwsze spostrzeżenia. Cena również przewyższa Lusha jedna kostka kosztowała bowiem (truskawkowa) 19 zł a druga 15 zł.





Rozany tonik.Wolałam wódę różaną ponieważ choruje na nią! Jej właściwości i na dodatek piękny zapach doprowadzają do zawrotów głowy. Cena 22 zł za 250 ml!!




Trzy oleje. Amla wersja podstawowa, mam nadzieje przyciemnić włosy zawarta w niej henna ponieważ po wersji jaśminowej nieco się rozjaśniły. Cena 20zl
Olejek kokosowy. Masakra jak on pachnie KOKOSEM czysty kokos 100%. Zawiera witaminę A, C.Nie mogłam się powstrzymać czytając recenzje dziewczyn. Zamiast Vatiki jednak postanowiłam wypróbować Parachute 200 ml-20 zł
Olejek arganowo-morelowy. Bomba witaminowa do ciała , włosów i paznokci. Dwufazowa formula składająca się z nienasyconych kwasów tłuszczowych omega 9, omega 6 oraz polifenoli(silne przeciwutleniacze które stymulują odnowę komórkową skory). Cena 38zl za 75 ml



Teraz te inne kupione już w Hiszpanii
 Mleczko do demakijażu. Całkowicie naturalne, nie zawiera parabenow, alkoholu, konserwantów, sztucznych barwników, hipoalergiczny.Nawilża i łagodzi podrażnienia. Z firmy Corine de Farme. 200ml Cena 3.95€



Drobiazg z KIKO MAKEUP MILANO - pilniczek 4 fazowy z polerka. Uważałam i jest super wytrzymały i ładnie wygładził płytkę paznokcia. Ważne by nie przesadzać z jego stosowaniu ponieważ można nadruszyc strukturę paznokci. Cena 3.9€

Kredka biała na linie wodna i na oko z firmy Deliplus. Bardzo ceniona i tania marka w Hiszpanii. Juz szykuje dla Was post obfitujący w różnorodności tej marki i będą one dostępne w moim sklepiku online!!
Sama kredka jest bardzo miękka i nie można do niej porównać tego twardego bubla z NYC. Cena 2.2 €