19.7.12

Wyniki konkursu z HandsomeMen



Nadszedł czas na wyniki konkursu w którym do wygrania było 5 produktów firmy Artego do profesjonalnej pielęgnacji wlosow:)

Nagrodami jest 5 produktów każdy dla jednej z 5 osób, które ufundowała klinika HandsomeMen:
- 2 szampony 
 odbudowujące włosy Dream Repair artego
- 2maska odbudowująca włosy Dream Repair artego
- 1 Keratynowy fluid odbudowujący K-fluid Repair artego

To jest mój pierwszy konkurs dlatego tez wyróżnienie 5 osób było dla mnie bardzo trudne, jednak pewnie nie ostatni :) (przed nami rozwiązanie jeszcze drugiego konkursu )

Wierzcie mi ze wybór nie był latwy dostałam aż 51 zgłoszeń za co Wam baaardzo dziękuje:)

Zadaniem konkursowym było opisanie swoich wlosow w JEDNYM ZDANIU czego nie które z Was niestety nie spełniły:( Ważne w takich konkursach jest dokładne zrealizowanie zadania i tez to brałam pod uwagę. Mam nadzieje ze następnym razem będzie jeszcze lepiej:)

Podobało mi się wiele odpowiedzi i szkoda ze nie mogę przeznaczyc więcej nagród :(

Myślę ze nie ma po co zwlekać wiec podam nicki osób które wygrały w tym konkursie :)

wonka080
Dominika_Miska
Niewazne
lovedesire
ruduś (nie mam do Ciebie emaila wiec proszę o kontakt ze mną, jeżeli do poniedziałku nie dostane informacji od Ciebie będę musiala wybrać inna osobę by do końca przyszłego tygodnia firma Handsomemen mogła wysłać nagrody)
 

                 GRATULUJE!!


Skontaktuje się z Wami dziewczyny co do adresu na ktory będą wysłane nagrody przez emaila:)


Ci co nie wygrali ...bez obaw będą kolejne konkursy do których juz dziś Was serdecznie kochane zapraszam!