25.6.12

Produkty Deliplus + ROZDANIE!!



Przybywam do Was z postem wyłącznie o kosmetykach firmy Deliplus o których była już mowa na tym blogu. Mimo ze są dostępne tylko w Hiszpanii to uważam ze zasługują one na troszkę więcej rozgłosu. Wiele z Was tez ma okazje mieszkać w Hiszpanii bądź przebywać tu od czasu do czasu np na wakacje, dlatego tez przy okazji możecie spróbować tej marki i dowiedzieć się o niej czegoś więcej:)

Oprócz malej prezentacji mam na sam koniec dla Was niespodziankę dla wytrwałych dlatego zapraszam!! :)


Tak prezentuje się moja aktualna kolekcja produktów Deliplus.
Troszkę pielęgnacji, mniej kolorówki.

                  

    Produkty do dłoni i paznokci. Naprawdę świetny piling z pestek winogrona cudnym świeżym zapachu, świetnie traktuje delikatna skore dłoni. Lakiery dobrze kryjące teraz weszło więcej kolekcji z lakierami magnetycznymi i crack (cena 2.5€)


Do twarzy mam troszkę więcej produktów jest to piling, woda termalna z wyciągiem z owsa, mleczko do demakijażu, pędzelek kabuki z poręcznym schowkiem , pędzelek do nakładanie cienia na cala powiekę z pony, biała kredka do oczu oraz rozświetlająco-opalizujące kuleczki do twarzy.





Na chwile dzisiejsza mam tylko dwa produkty do włosów z Deliplus organiczny szampon z Biotyna oraz sprawy nadający połysk włosom. W swojej ofercie maja dużo szamponów i produktów do włosów.




 Do reszty ciała mam dwie mgiełki o zapachu różanym oraz kwiatu pomarańczy (cena 2.5€), balsam brązujący, krem do depilacji i balsam po depilacji, mleczko do ciała o zapachu wanilii i masełko do ciała o zapachu cytrusów.




                            Tak prezentuje się magazyn Deliplus. Poniżej prezentuje zdjęcia wybranych stron.




Pielęgnacja twarzy i oczyszczanie.

 Produkty do demakijażu, znalazł swoje miejsce rowniez olej do demakijażu z 24 karatowym zlotem


                                           Nowa kolekcja lakierów crack i magnetycznych.

Primery: minimalizujący pory, wygładzający, do powiek, bibułki do przetłuszczającej się cery i kapsułki nawilżające.


                                     Toniki do twarzy. Miałam używałam i byłam zadowolona.



                                                      Seria  24 karatowego złota do twarzy.

                                                             

                                                                 Kilka zapachów....


                                   Pomadki,  jest kilka kolorków które lubię koszt to 4 euro.





Tu już zestawy kolorowe. Do dyspozycji na poniższych zdjęciami mamy cienie, tusze, pomadki, podkłady, pudry, róże, różo-bronzery ale kochane przecież Wy to wiecie :) Doskonale poznajemy te "smakołyki" prawda?? :)







Teraz najważniejszy gość dzisiejszego programu....
Rozdanie!!

Do wygrania 2 tusze Ladies z Deliplus.
(wspominałam o nim w poprzednim poście)
Postanowiłam dać Wam spróbować tych tuszy, poniewaz są bardzo fajne:) Maja duże wzięcie w Hiszpanii wiec dlaczego nie mogą skorzystać z nich nasze piękne Polki??

Kochane rozdanie trwa od dziś 25.06.2012 do 25.07.2012 czyli równiutki MIESIĄC.
Długo jednak wiem ze teraz są wakacje spora część Was porozjezdzala się po świecie w pogoni za odpoczynkiem dlatego chce by każdy miał szanse:) Czekam cierpliwie na Wasze zgłoszenia....a kto wie jak bezie Was naprawdę dużo będę musiała zwiększyć ilość tuszy do rozdania :)

ZAPRASZAM!!

Jedyne co musicie zrobić by wygrać to:

1. Byc obserwatorami mojego bloga.
2: Zostawić komentarz pod tym postem z uzupełnionym formularzem:

OBSERWUJE JAKO:
EMAIL :
3.MOŻECIE (nie warunek konieczny) dać znać na swoich blogach o rozdaniu (lub dodać baner) będzie mi bardzo milo i ktoś inny rowniez będzie miał szanse na wygraną :)