27.6.12

Handsomemen- współpraca




Pewien czas temu  podjęła ze mną  współpracę z firma Handsomemen, która zajmuje się WŁOSAMI po prostu :) Na ich stronie możecie znalezc wiele świetnych porad, poczytać o rożnych problemach związanych z włosami, obejrzeć filmiki ze świetnymi stylizacjami włosów oraz odwiedzić sklep w którym można kupić profesjonalne produkty do stylizacji takie jak odzywki, szampony, serum, maski, szczotki i inne artykuły których jest cala masa. Mozecie rowniez odwiedzać ich salon fryzjerski w którym z pewnością personel i specjaliści zadbają o Wasz wizerunek jak najlepiej :)

Mozecie znaleźć ich rowniez na facebooku TU

Ja do testów otrzymałam kilka godnych uwagi produktów, które zostały dobrane do mojego profilu włosa.
Po krotce postaram się opisać każdy produkt słowami producenta ze względów, ze paczka przyszła dziś i nie miałam czasu wyrobić sobie własnej opinii na ich temat.
Zestaw składa się z :
1.Szczotka do włosów Olivia Garden Ion XL Pro Small
możecie ja zakupić TU
2.Szampon odbudowujący włosy Dream Repair artego
możecie go zakupić  TU
3.Keratynowy fluid odbudowujący K-fluid Repair artego
możecie go zakupić TU
4.Maska odbudowująca włosy Dream Repair artego
możecie ja zakupić TU

Pragnę dodać, ze produkty firmy artego nie są testowane na zwierzętach!!





Już dawno widziałam szczotki Olivii Garden na internecie u innych dziewczyn. Profesjonalne i ładne. Byłam ciekawa jak będą traktowały moje włosy, które maja tendencje do elektryzowania się. Coz wybór ogromny, ja dostałam szczotkę do wyboru i jest on taki jak na zdjęciach:) Plaska szczotka w rozmiarze small jednak jak dla mnie jest ona duża, nawet nie chce wiedzieć jakiej wielkości muszą być pozostałe hehe. Pierwszym testerem szczotki była moja 2letnia córka której włosy ciągle się plączą a na dodatek kręcą wiec rozczesać je to koszmar dla mnie i dla niej, jednak spodobał jej się przyrząd, chapsnęła i od razu zaczęła czesać włosy bez jakichkolwiek oporów. Wyobrażacie sobie moje zdziwienie ? Szczotka ładnie rozczesuje włosy każdej długości, nie ciągnąć ich i nie wyrywając. Jest na tyle miękka i delikatna ze nie podrażnia rowniez skory głowy. Gumowy uchwyt sprawia ze szczotka nie wyślizguje nam się podczas czesani bądź modelowania. Sama prezentuje się bardzo elegancko i od dziś będę używała jej regularnie. Poki co nie zauważyłam rowniez jakiegokolwiek elektryzowania włosów, które z pewnością jest zasługą jonizowanego dodatniego korpusu z powłoką ceramiczna.

Opis produktu:
Szczotka do czesania włosów
•    Jonizowany dodatni korpus z powłoką ceramiczną
•    Antystatyczne
•    Pozwalają osiągnąć efekt gładkich i lśniących włosów
•    Wyjmowany szpikulec
•    Miękka poduszka


Bardzo interesującym elementem w szczotce jest wyjmowany szpikulec, który możemy wyjąć, schować bądź włożyć tak by moc poręcznie oddzielać partie włosów do modelowania.



Kolejnym produktem jest Szampon odbudowywujacy włosy Dream Repair artego.

Oto co mówi producent:
  • szampon zawiera serycynę, najdoskonalszą proteinę jedwabną zapewniającą nawilżenie,
  • delikatne składniki aktywne oczyszczają włókno włosa spajają rozdwojone końcówki,
  • zwiększa gęstość oraz uelastycznia włosy zapobiegając ich łamliwości.

    Sama nie wiele mogę powiedzieć poza tym ze przyjemnie pachnie coś jak słodki budyń śmietankowo-waniliowy:) Więcej powiem po testach:)


Keratynowy fluid odbudowujący K-fluid Repair artego
Ten produkt zaintrygował mnie najbardziej. Pierwszy raz mam styczność z czymś takim jak fluid do włosów a do tego ma POMPKĘ!! :)
A wiec co ma robić to cudo??
  • keratyna odbudowuje włosy
    od wewnątrz
  • bogactwo składników: olejek
    z jojoby i avocado
  • serycyna uelastycznia
    i wzmacnia włosy
  • niezwykły efekt odbudowy uwrażliwionych włosów

    Bardzo ważna informacja znajduje się z tylu opakowania, która dotyczy stosowania:

    Odmierzyć w miseczce odpowiednia ilość K-fluidu i rozprowadzić na mokrych losach przy użyciu pędzla. Wysuszyć włosy suszarka a następnie obficie spłukać woda.

    Prawda, ze ciekawe??






.Maska odbudowująca włosy Dream Repair artego
  • maska dzięki zawartości olejków
    z jojoby i awokado intensywnie odżywia włosy,
  • odbudowuje strukturę włosów nadając jedwabisty połysk,
  • dzięki maturalnym składnikom włosy stają się gładsze i łatwiej się rozczesują.

    Osobiście cenie sobie bardzo oleje (są na 4 i 5 miejscu w składzie)




Tak owa maska prezentuje się wewnątrz...zapach i konsystencja to budyń waniliowo-śmietankowy jak reszta serii :)



Reasumując... jest to portal przeznaczony specjalnie dla tych których priorytetem są piękne, zdrowe, lśniące włosy którymi lubimy się bawić tworząc nowe fryzury nie zapominając o dbaniu o nie.

Zapraszam Was kochane na mój profil na stronie handsomemen.pl na którym publikuje swoje wpisy i artykuły dotyczące pielęgnacji włosów :) Życzę miłego czytania :)